Vem är Linnea?

Hej alla bloggläsare och välkomna till vår nystartade blogg! Jag heter Linnea och är en utav skribenterna. Jag tänkte att det skulle vara lite roligt för er att få reda lite på vilka det är som skriver bloggen och vad vi har för syfte.
 
Jag är 17 år vilket betyder att jag går i 2an på gymnasiet. Jag läser Naturvetenskap vilket medför väldigt mycket plugg på min fritid. Jag älskar allt som har med mode och kläder att göra. Jag åker mycket skidor, men har lagt tävlingsåkandet på hyllan och är numera tränare. Jag gillar svenska och i skolan ser jag inte uppgifterna vi blir tilldelade som en plåga, utan snarare som något viktigt och roligt. I framtiden skulle jag väldigt gärna bosätta mig i ett annat land eftersom jag för närvarande tycker illa om Sveriges hemska klimat. Regn i princip varenda dag är inte något jag direkt njuter av.
 
Jag umgås mycket med kompisar och ser mig själv som en social person som fortfarande inte har lärt mig humorn ironi. Jag tycker Chace Crawford är väldigt snygg och jag lever med mottot att äta det man tycker är gott såvida man inte mår dåligt av det. Tack för mig.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina. ☆

Sv: Tack Linnea!
Din design är också väldigt fin, ha en bra kväll kram!

2012-09-22 @ 22:51:09
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback